Sunday, September 4, 2011

Skissedillaskisse # 127 og ny SUS

Ny måned og nye muligheter!

Og da er vi ikke snauere enn at vi ønsker velkommen til vår andre SUS.

Ta godt imot MARIA!!!





Mitt navn er Maria Hollum. Jeg er '78 modell og bor i Moss med mine guttaboys. Han ene er jeg gift med og de to minste er våre go'gutter.

Jeg har vel hodt på med papirhobby siden 2005 når eldstemann ble født. Det startet som med de fleste nybakte foreldre: et babyalbum! Det gikk kort tid fra jeg oppdaget scrapbooking til jeg ble lei formatet og utålmodige meg gikk over til å lage kort...

Jeg elsker egentlig å scrappe men klarer aldri å ''få ut finger'n'' så jeg er utrolig glad for å ha fått æren av å bli invitert til kule ''Dilla'' og få i oppgave å lage noen LOer. Med en gang jeg satt meg med med skissene begynte det å krible så det var utrolig moro å scrappe igjen :)

Min stil betegnes ofte av farger og barnsligheter. Som sagt er jeg utålmodig så det må kunne løses fort og effektivt men samtidig ha mening og kvalitet. Jeg er veldig sen med nye stiler så når jeg f.eks. begynte å bruke Geso sa de fleste til meg ''velkommen etter''... Det er sjeldent at jeg har en plan eller skisse, det meste kommer etter hvert. Inspirasjon henter jeg fra ting jeg ser og hører rundt meg: reklamer, blader, aviser, barnelek, kjøkkenet, badet...osv.

Tusen takk for invitasjonen til Skissedilla, dette er utrolig stas! Jeg håper dere vil like mine versjoner av dillas skisser og at noen av dere finner nyttig inspirasjon. Gleder meg også til se det DERE lager :)



Her er ukens skisse






Maria (SUS)


mi@


Lene


Brit


Broggis


Carrin


Lula


Hege


Maria sponser denne lekre RAK'en til månedens utvalgte


Vil ønsker å takke Naomi for at hun var med oss i august som Skissedilas Utvalgte Scrapper


Ukens vinner får denne RAK'en fra meg











4 comments:

aase said...

Velkommen Maria!! Kul skisse, bilder er alllered skrevet ut!! Gleder meg til å lage den!

Elisabeth Helland said...

me like! godt jeg har ryddet kontoret litt :o) kanonflotte løsninger på alle og enhver på skissa :o)

Hilde Aaslund aka Scoobie said...

Morsom skisse og flotte eksempler. Det er alltid noe fint å la seg inpirere av hos dere.

Nå klarte jeg å legge inn gal link første gangen, det er derfor jeg har to bidrag. Har dere mulighet til å slette den første? Jeg får ikke gjort det selv, siden jeg ikke er "eier" av linken.

aase said...

Morsom og utfordrende skisse!! Stå på jenter, dere er flinke!