Wednesday, July 27, 2011

Topp 3 av skisse #121

Da har Linda hatt den vanskelige oppgaven å velge seg 3 toppkandidater som ukens utvalgte. Dette er hva hun sier:

Som vanlig kom det inn flotte bidrag til ukens utfordring, og jeg har valgt meg mine favoritter.

Først vil jeg trekke frem Malin. Liker det enkle oppsettet, med maling og bare et mønsterark. Fargene passer flott til badebildet, og ikke minst er de små bildene øverst til venstre "prikker over i`en" til dette temaet.



Den neste jeg vil trekke frem er Marie. Liker hvordan hun har brukt MYE glimmermist. Syns det er en fin effekt hvordan blomster, swirls og sommerfugler snor seg ned fra det ene hjørne til det andre.


Til slutt er det vinneren Mahlin. Her oppdaget jeg virkelig en fantastisk blogg som er verdt et besøk! Mahlin har laget den lekkreste LO med MASSE maling, i mange farger og lag på lag i forskjellig struktur, det er bare fantastisk flott! Hun bruker et lite bilde på en 12x12 LO, og bygger det opp med mange lag stæsj rundt, blomster i mange farger, og en haug små detaljer. Liker absolutt ALT ved denne LOen, bra jobbet!

Send oss adressen din, Mahlin, så videresender vi til Linda :-)
Gratulerer!

4 comments:

~Isabell~ said...

virkelig en verdig vinner<3

mahlin said...

men oj.. OOO.. vad GLAD jag blir.. Tack snälla för alla fina ord! Tack

Malin said...

Grattis Mahlin...Själv är jag glad att se min LO bland topp 3 :)

Lisa Barrie said...

Congrats Mahlin! I am so happy for you.Lisa Barrie