Tuesday, July 19, 2011

Topp 3 av skisse #120


Da var det klart for topp 3! Jeg har virkelig kost meg med bidragene denne uka og det er spesielt gøy å se alle de ulike løsningene på skissa:))

Vinneren denne uka er:


" Dette er en side fullpakket med ulike teknikker, men med en harmoni som treffer meg i hjertet.. Det er lite tekst og stor tittel, men den enkle setningen sier så mye..og bruken av bildene er effektfulle! . Jeg kan kikke på denne siden leeenge og den gir meg gåsehud..."

Jeg vil trekke frem denne sommersiden av Skorpionen denne uken. Bildeserien er helt fantastisk!! Dette er å "kætsje" øyeblikket! Utrolig moro å se på. Nydelig løsning på skissa, enkel , men allikevel ikke;)

Den tredje jeg vil vise frem er denne flotte siden av Eva. Jeg likte spesielt godt at hun scrappet blomsterbilder! Flott mørk bakgrunnsark som fremhever bilder og pynt. Blonden/tøystykket fremhevet også bildene på en fin måte.

GRATULERER till alle tre!

Her er ukas premie som går til Missdeerest:)


4 comments:

Bente said...

Nydelige LO`er:) gratulerer til dere alle sammen:)))

Marja Seidemo said...

Åh, va skoj:) Tack frö den jättefina motiveringen!

Scrappegal said...

Gratulerer begge to!!!!!
Og vinnerLO'en hadde sinnsykt mange detaljer å kikke på!!! Kanoninspirerende!!!

Marianne/skorpionen said...

Grattis!! Utrolig stilig vinnerLO!
og tusen takk for at min ble trukket frem!!