Tuesday, April 5, 2011

Vinnere # 105!

Makan til fin hobby jeg har!

Ikke bare får jeg sitte for meg selv og kose meg med foto og papir, dra på scrappetreff, skravle med scrappevenner på nett både innenlands og utenlands...

Jeg får også æren av å motta så utrolig masse flotte bidrag til skissen denne uken, og jeg blir helt overveldet av alt det kreative dere sender inn og deler villig med alle i hele verden!

Så jeg har brukt en del tid å å finne 3 vinnere...det klarte jeg ikke, derfor kommer det nå noen ekstra denne uken...

Vinneren er denne nydelige Loen fra Ann-Kristin!

rett og slett digger at du har brukt en hel olashorts, og i tillegg fått plass til alt det andre lekre på denne loen!
Alt passer sammen, binders, tags, blomster, vinger og stjerner! Lag på lag med herligheter!

Snuppa er jo bare helt bedårende skjønn med minimusefletter, og jeg rett og slett elsker alle detaljene på denne! Nå er den lagret på skrivebordet mitt, og jeg skal se på den og få masse inspirasjon neste gang jeg trenger det!




Gratulerer, pakke kommer i posten så fort jeg får adressen din!


Neste dame ut er Hanna!

Likte virkelig det tekstilarket (MÅ HA SELV!) og måten du har brukt det på! Her er det jo uendelige muligheter med mist, maling og søm!
Elsker måten du har pyntet rundt bildet som kommer flott i sentrum av Loen! Hjertet, blomstene og båndet rundt bildet er jo bare så søtt!

Gratulerer!


Så var det siste av de jeg kan velge ut og gjøre stas på...den er det Ras som har laget!

denne var rett og slett så tøff og helt umulig å overse i galleriet denne gangen! Så sprek og tøff, enda det er en jenteLO er det lenge siden jeg har sett! Utrolig flott bruk av farger, fin løsning på skissa og liker teksten du har med!


Gratulerer!

Til slutt vil jeg trekke fram noen til, nemlig Tæsj, Kikki, Marit og Gosti! (har ikke blogg) Elsker loene deres, så forskjellige alle sammen, men likevel så flotte!

Gratulerer!



2 comments:

Ann Kristin said...

Vant jeg?Juhu!! yipiyay! Tusen takk for mange gode ord om min layout!! Det varmer langt inn i hjerterota, og gir meg mer gnist til scrappingen min :)

mamarazzi said...

tusind, tusind tak for placeringen, jeg har svævet lige siden. Kanon, havde slet ikke turde tro på det. Synes i har en rigtig lækker og inspirerende side