Tuesday, December 14, 2010

Vi har dilla og en hemmelighet.......

Da var det klart for en av de siste dilla på 7 iår eller kanskje for godt? Vi har bestemt oss for å gjøre en liten forandring fra neste år, men hva det blir er ennå en hemmelighet.....men det blir spennende! Følg med;)

Her er de vi har dilla på denne uka:


LULA: Denne uken falt jeg helt for denne flotte LOen av EVA. Fargerik og frisk! Jeg likte hennes løsning på skissa, som var litt annerledes.

BRIT: Jeg velger meg denne lekne LOen fra ELLEN. Likte veldig godt det utklipte bildet sammen med nærbildet. Herlige farger, og lekkert med vimplene og håndskriften. Tusen takk for inspirasjon

LENE: Jeg velger denne fra PIA-IRIS! Elsker de nydelige fargene, detaljene og sømmen! ♥♥♥

BROGGIS: Velger denne av RUFFA . Herlig med masse tekst og et nydelig bilde. Enkelt og pent!

CARRIN: Jeg velger meg denne magiske og vakre kreasjonen fra UNNI denne uka! Herlig stemning i LOen. Flott bruke av glimmermist og krystaller m/perler. Morsomt med nissen i "vinduet":)

MI@: Jeg velger denne kreative løsningen av BERIT. Tenk å finne på å sy et så kult juletre!!!! Flott løsning av skissen og et veldig koselig bilde

HEGEAL: Jeg velger meg denne av SCREPPA . Elsker fargene i denne som passer perfekt til bildene. Herlig sommerstemning i denne kalde vintern!


Da er det bare å gratulere alle sammen!

Heng dere på ukas skisse, alle trenger en pause fra julestria.....

2 comments:

Torill said...

Så kjekt!!!
Tusen takk - og grattis til alle sammen!
God 14.desember videre!!

Ellen said...

Tusen takk og grattis alle!!!