Sunday, December 26, 2010

Skissedillaskisse #92 og Gjestedesigner

GOD JUL!!

Julefreden har forhåpentligvis senket seg i de tusen hjem.

Håper der har noen etterlengtede fridager med venner og familie,deilig, mat, godt drikke og kanskje noen timer avslappende og inspirerende timer foran scrappebordet?
Denne måneden har vært så heldige å få med oss en flott og kreativ scrapper:




Vi lar henne presentere seg selv:
Jeg heter Ann Cicilie, og bor med mann og våre to skjønne jenter i Danmark. Startet å scrappe da jeg var gravid første gang, skulle bare ha et par sjablonger for å lage en fin babybok til min eldste datter. Babyboken fikk jeg aldri laget ferdig, men scrappingen ble jeg fullstendig hektet på og har gjennom den dokumentert alle de magiske små øyeblikk i livene våre.

Elsker søl, rot og farger på layoutsene mine. Jeg er god på å dokumentere hverdagen, men elendig på høytider og mer tradisjonelle ting, som julescrapping. Min nye dille er art journaling, jeg har ikke kommet i gang med det enda, men har et fantastisk blad jeg kjøpte som jeg har lest omtrent til filler.Kanskje får jeg tid til å sette drømmen ut i live i det nye år?

5 ting jeg er avhengig av innen scrapping:

1. Klare farger! Jeg går helt i stå hvis jeg prøver å lage noe i beige eller duse farger.

2. Border punches fra Martha Stewart. Den perfekte prikk over i'en på layouts!

3. Klistremerker. Jeg klarer aldri å si meg ferdig med en layout før jeg har klistret på et klistremerke, favorittene er fra October Afternoon, Hambly, Sassafras Lass og 7Gypsies.

4. Lag-på-lag. Jo flere mønsterark i flere farger, jo bedre!

5. Søm. Elsker symaskinen min, og å sy små detaljer med broderigarn.


Mine favorittscrappere:
1. Larissa Albernaz. Ingen over, ingen ved siden!
2. Michelle Clement. Dama er intet mindre enn genial, hun er blant annet designeren av "Mix and Mend" fra Sassafras Lass. Say no more!
3. Christine Middlecamp. Hun er dronningen av forseggjorte detaljer, og startet doilytrenden.
4. Kerry Lynn. Scrapperen som lærte meg å tenke utenfor boksen.
5. Anna-Maria Wolniak. Hun er helt rå på overraskende og sølete detaljer!

Her er ukens skisse, laget av Lene:


Ann-Cecilie

Mi@

BritBroggis
Carrin

HegeAL
Lula

Nabon

La deg inpsirere! Bli med og lek med oss!
Denne uken er det Ann-Cicilie som sender vinneren denne utrolig flotte premien i posten!

3 comments:

Vibeke said...

Digger skissen - og digger gjesten:):)

Camilla said...

Sier meg helt enig med Vibeke ;D

Puuhapetenvaimo said...

Made an entry here for the first time - I am not sure I have followed the rules as I don't speak your language but wanted to play anyway since the blog is so inspiring. I blogged in English.
Happy new year,
Puuhis (all the way from Finland)