Monday, January 18, 2010

Vinnere Skissedillaskisse # 42!

7 vinnere denne uken var vanskelig å plukke ut av nesten 60 bidrag!!!

Tusen tusen takk for så utrolig mange flotte bidrag, og for at dere bidrar med å gjøre bloggen til hva den er!


Denne gangen var det min tur til å laste opp alle bidragene, og det var nesten ingen som hadde lagret det på riktig måte! Stor takk til dere som har vært flinke!

Resten av dere må huske å laste opp bidreget deres med BLOGGNAVNET I FILNAVNET!!!

Ikke mye vi forlanger, men det gjør at det ikke tar timesvis å gjøre om alle så vi vet hvem som har levert de!
Dagen skjennepreken! hehe

Her er ukens vinnere:

Brit har valgt denne Loen av Marie!

En LO som slo mot meg med en gang, med friske farger og koselige små detaljer. Bildet var jo så kult......Og, sola varmet virkelig nå i disse kalde dager!



Mi@ har valgt denne Loen av Maya!
Min favoritt denne runden er denne lekne LO'en av mya-scrap.blogspot.com Digga glimmermisten og stjernene. Morsomt med de utklipte bildene. Herlige farger.



Lula velger seg denne Loen av Asil.

Denne nydelige loen av Asil falt jeg for denne uka! En utrolig harmonisk side, hvor fargene og oppsettet var med på å skape en helt spesiell stemning! Love it!

 

Hege velger seg denne Loen av Hege!


Digger den vinter følelsen jeg får av den. Og at den ikke er standard blå som de fleste viner LOer. Svrat og oransje sammen er jo bare superkul! Love it!

 
Nabon velger seg denne Loen av Vibeke!

Elsker stilen din her, lagene og fargene er helt supre! Digger bildet og  teksten!


Anette velger seg denne loen av Randi!

Jeg digger denne lekene og tøffe gutte-LOen!  Jeg blir så glad når jeg ser sånne LOer!
  
 

Carrin velger seg denne Loen laget av Camilla!

Har sjelden sett bedre bruk av Hambly enn på denne LO`en av Camilla!
Sida rommer både et alvorlig og sårt tema i tillegg til at både journaling, farger og oppsett klaffer utmerket!





Gratulerer alle sammen, og dere kan også skryte i bloggene deres med vår nye banner!

 


10 comments:

Camilla said...

Tusen takk Carrin! :D
Gratulerer til dere andre, masse flott å se her! :D

Vibeke said...

Tusen tusen takk Lene!! Utrolig morsomt:)

Gratulerer til dere andre. Jeg likte veldig godt Camilla sin jeg:)

Randi Elisabeth said...

Tusen takk Anette:D og gratulere til dere andre, veldig mye inspirasjon å hente her;)
Jeg er desverre en av de som ikke skjønner dett med rett adresse.... I tittelen på blogginnlegget mitt skriver jeg f.eks: skissedilla #42 og det er den adressen jeg limer inn i Mc.linky. Og når jeg da trykker på den hos dere går det jo direkte til innlegget med min skisse. Hjelp hva skal jeg gjøre?????

Asil said...

OJOJ! Tusen takk!! Nå ble jeg skikkelig glad!

(og nå tror jeg endelig at jeg har skjønt det med riktig filnavn, hihi)

Brit Sviggum said...

Randi Elisabeth; når du har tatt bilde av LOen din, og skal lagre den på pcen, så lagrer du den med blogg adressen din som filnavn :)
Når du laster den opp til bloggen din, vil da bloggadressen din komme som filnavn.
Du gjør helt riktig med navn på blogginnlegget og Mc.linky :)

Randi Elisabeth said...

PLING!!!! sånn å skjønne, var bildet altså som skulle ha den adressen ja, var vist litt på feil planet hi hi.

Hildegunn/Krutta said...

Superfine LOer :) Gratulerer alle sammen!

~Isabell~ said...

gratulerer jenter, jeg må få si at jeg kjenner en klump i magen av camilla sin, et fantastisk og nesten tabubelagt tema blir belyst på en fantastisk måte.=)

Anonymous said...

hurra, da har jeg også skjønt det med adresselagringa :-) og tusen takk til Brit som valgte min LO! Kjempemoro! og takk til alle dere andre, både scrappere og designere, for all inspirasjon!!

Ann-Katrin said...

Gratulerer, mange spennende bidrag!