Monday, November 9, 2009

5 vinnere!

Da var det duket for å velge våre 5 favoritter for skissedillaskisse #32. Jeg må si at vi er utrolig takknemlige for alle de flotte bidragene vi får inn hver uke. Og ikke minst dere som legger igjen søte kommentarer til oss..det varmer *klem*. Vi elsker denne bloggen og dere gjør den til hva den er! Vi elsker kreativiteten og vi elsker all inspirasjonen:)

Om ikke lenge vil headeren vår få en liten ansiktsløfning. Nå har vi sett oss lei på de trynene hihi. Men vi vil poengtere at selv om headeren vår blir ny....så er vi den samme gjengen jenter, uhøytidelige, selvironiske og en stor posjon takhøyde! Bare så det er sagt...*lol*

Lulas dille: Jeg falt pladask for denne herlige og lekne loen av Ellen ! Bildene er jo bare til å dåne av!!! Sjekk de søte tottisene....sukk.... Jeg bare elsker den stillingen som små barn har. Samtidig dogget jeg kontrastene av hvitt og rødt. Liker freestylelooken over denne, det gjør den bare mer leken og sammensatt! Tilslutt syntes jeg det er råfint med håndskriften. Tuusen takk for inspirasjon!


Broggis` dille: Jeg har valgt meg Vibeke sin lo. Det er ingen hemmelighet at jeg er svak for grønt, og denne var herlig grønn.Liker detaljene og at bildet ikke er enda et portrett. Lekker!

Nabons dille: Denne loen av Katrine var griselekker. Likte fargene, temaet, bildet og rubonsen øverst i hjørnet. Elsker treet og bia!


Mi@` dille: Jeg velger m,eg denne artige loen av Camilla. Morsomt med et litt annet tema og syntes pynten passet godt til bildene. leken!



HegeALs dille: Min favoritt denne uka er Carrin sin! Digger stilen og alle kule detaljer. Alle fargene i bakgrunnen gir en kjempekul effekt!







4 comments:

Ellen said...

Wow, kult, så moro, TAKK Lula!

Vibeke said...

Så morsomt!! Tusen takk Anette!! Grattis til dere andre også:)

Randi Elisabeth said...

Gratulerer til alle, velfortjent:-)

Ellen said...

Ja, he he, grattis til dere andre også!